Meer terugkerende tevreden klanten

door het meten van klanttevredenheid

Wij helpen jou het hart van je klanten te veroveren met een op-maat gemaakt klanttevredenheidsonderzoek.

Groei en verbeter met klantfeedback
van klanten en medewerkers

Viamet helpt je klantfeedback te verzamelen om klanten te winnen en medewerkers te motiveren.

Groeien en verbeteren dankzij een klanttevredenheidsonderzoek

Binnen een organisatie is het altijd belangrijk om te blijven groeien en verbeteren. Eén van de beste manieren om hiermee aan de slag te gaan is door een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit te laten voeren. Dit realtime onderzoek geeft een duidelijk inzicht over hoe klanten jouw service ervaren.

Aan de hand hiervan zie je wat er goed gaat, maar ook aan welke punten je nog kan werken. Je kunt hierdoor beter inspelen op de verwachtingen, behoeftes en eventuele klachten van de klanten. Dankzij het onderzoek maak je van tevreden klanten loyale klanten die bij jou terug blijven keren.

Klant- tevredenheids onderzoek

Krijg de klantfeedback die je nodig hebt om van tevreden klanten echt loyale klanten te maken.

Groeien en verbeteren dankzij een klanttevredenheidsonderzoek

Binnen een organisatie is het altijd belangrijk om te blijven groeien en verbeteren. Eén van de beste manieren om hiermee aan de slag te gaan is door een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit te laten voeren. Dit realtime onderzoek geeft een duidelijk inzicht over hoe klanten jouw service ervaren.

Aan de hand hiervan zie je wat er goed gaat, maar ook aan welke punten je nog kan werken. Je kunt hierdoor beter inspelen op de verwachtingen, behoeftes en eventuele klachten van de klanten. Dankzij het onderzoek maak je van tevreden klanten loyale klanten die bij jou terug blijven keren.

Klantonderzoek

Krijg de feedback die je nodig hebt om van tevreden klanten echt loyale klanten te maken.

Voordelen van klanttevredenheidsonderzoek

Zorg ervoor dat jouw klanten blij en tevreden zijn, zodat ze langer klant blijven, jouw aanbevelen en nog een keer iets kopen

Lager verloop, minder afscheid

Meer klantloyaliteit

Meer herhaalaankoop

Word klantgerichter

Voordelen van onderzoek

Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.

Lager verloop, minder afscheid

Meer klantloyaliteit

Meer betrokkenheid

Word klantgerichter

Douwe Manders

Customer Experience Manager

Groei en verbeter met Viamet

Plan een demo in, en zie de mogelijkheden

Doelstellingen van een onderzoek klanttevredenheid

Een onderzoek klanttevredenheid heeft een duidelijke doelstelling. Zo kun je werken aan het klantbehoud als je een beter inzicht hebt in hoe de klant jouw service ervaart. Je krijgt dankzij het onderzoek bovendien een goed beeld van de verwachtingen en behoeftes van de klant. Je kunt hierdoor direct actie ondernemen en jouw werkwijze aanscherpen of aanpassen.

Naast dat loyale klanten voor jou als organisatie gunstig zijn, maken loyale klanten vaak mond-tot-mondreclame bij hun vrienden- en kennissenkring of in online recensies. Een betere manier van een product of dienst promoten is er niet. Aanbevelingen van klanten zijn namelijk gratis en worden door veel mensen als betrouwbaar ervaren.

Meer informatie over een klanttevredenheidsonderzoek analyse?

Wil je meer informatie over een klanttevredenheidsonderzoek analyse? Ontdek dan wat Viamet voor jouw business kan betekenen. Wij richten ons op het uitvoeren van klant- en medewerkersonderzoeken op maat én durven verder te kijken.

Wij helpen en adviseren bij het opstellen van een vragenlijst, de frequentie van het uitnodigen en het gebruiken van de resultaten. De resultaten presenteren wij bovendien in een overzichtelijk online dashboard. Neem gerust contact op met ons team als je een vraag hebt of persoonlijk advies wilt.

Actie & Advies

We onderzoeken niet voor niets. Samen zorgen we voor concrete, effectieve verbeteracties.

Doelstellingen van een onderzoek klanttevredenheid

Een onderzoek klanttevredenheid heeft een duidelijke doelstelling. Zo kun je werken aan het klantbehoud als je een beter inzicht hebt in hoe de klant jouw service ervaart. Je krijgt dankzij het onderzoek bovendien een goed beeld van de verwachtingen en behoeftes van de klant. Je kunt hierdoor direct actie ondernemen en jouw werkwijze aanscherpen of aanpassen.

Naast dat loyale klanten voor jou als organisatie gunstig zijn, maken loyale klanten vaak mond-tot-mondreclame bij hun vrienden- en kennissenkring of in online recensies. Een betere manier van een product of dienst promoten is er niet. Aanbevelingen van klanten zijn namelijk gratis en worden door veel mensen als betrouwbaar ervaren.

Meer informatie over een klanttevredenheidsonderzoek analyse?

Wil je meer informatie over een klanttevredenheidsonderzoek analyse? Ontdek dan wat Viamet voor jouw business kan betekenen. Wij richten ons op het uitvoeren van klant- en medewerkersonderzoeken op maat én durven verder te kijken.

Wij helpen en adviseren bij het opstellen van een vragenlijst, de frequentie van het uitnodigen en het gebruiken van de resultaten. De resultaten presenteren wij bovendien in een overzichtelijk online dashboard. Neem gerust contact op met ons team als je een vraag hebt of persoonlijk advies wilt.

Actie & Advies

We onderzoeken niet voor niets. Samen zorgen we voor concrete, effectieve verbeteracties.

Neem de juiste acties, zie welke verbeteringen nodig zijn.

Continu klantfeedback verzamelen is alleen waardevol als je er ook wat mee kunt doen. Als je snel de juiste acties neemt.

In jouw persoonlijke dashboards krijg je direct inzicht in quick wins en verbeteracties om de klantbeleving te verhogen.

Online klantfeedback dashboards:
alle klantinzichten en klantbeleving op één plek

Continu klantfeedback verzamelen is alleen waardevol als je er ook wat mee kunt doen.

In jouw persoonlijke dashboards krijg je direct inzicht in quick wins en verbeteracties om de klantbeleving te verhogen.

Wat zeggen onze klanten

Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Ilko Wiersma, SPIE Nederland

Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.

Silke Lock, DEKRA

Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.

Niels Haasjes, VMD Koster Verzekeringen

Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.

Lars Schlaman, dormakaba
Nicoline Valk-de Rijk
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Nicoline Valk-de Rijk , Daikin
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Glenn Verhoef , Van Berlo

Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.

Suzanne Bussman-Van Es, ISERO

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.

Ontdek hoe wij je kunnen helpen

Wil je van tevreden klanten enthousiaste klanten maken? Wij komen graag langs om onze aanpak te bespreken.