Klantonderzoek
Realtime klantinzichten waar de hele organisatie beter van wordt.
Klantonderzoek
Realtime klantinzichten waar de hele organisatie beter van wordt.
Inzicht in wat goed gaat en vooral in wat beter moet. Vandaag nog als het kan.
Met kwalitatieve klantfeedback speel je perfect in op behoeftes, verwachtingen of eventuele klachten. Focus op individueel, groeps- of procesniveau en verbeter met de meeste impact.
Waarom een klantonderzoek?
Wat levert het op?
Weet wat je klanten van je verwachten. Wat jij als extra service ziet, is voor hun misschien vanzelfsprekend. Actiegerichte inzichten uit klantonderzoek helpen je gericht te sturen op deze verwachtingen en van tevreden klanten loyale klanten te maken.
Waarom een klantonderzoek?
Wat levert het op?
Weet wat je klanten van je verwachten. Wat jij als extra service ziet, is voor hun misschien vanzelfsprekend. Actiegerichte inzichten uit klantonderzoek helpen je gericht te sturen op deze verwachtingen en van tevreden klanten loyale klanten te maken.
Klantonderzoek op maat
Wat heb je nodig en waarom?
Viamet helpt en adviseert bij het opstellen van de vragenlijst, de frequentie van uitnodigen en het gebruiken van de resultaten. Met rapporten, klantkaarten en een online dashboard haal je maximaal resultaat uit je feedback.
Klantonderzoek op maat
Wat heb je nodig en waarom?
Viamet helpt en adviseert bij het opstellen van de vragenlijst, de frequentie van uitnodigen en het gebruiken van de resultaten. Met rapporten, klantkaarten en een online dashboard haal je maximaal resultaat uit je feedback.
Aanpak van het onderzoek
Wij zorgen ervoor dat je met de feedback aan de slag gaat!
Aanpak van het onderzoek.
Wij zorgen ervoor dat je met de feedback aan de slag gaat!
DASHBOARD
Realtime resultaten en inzichten
Onze volledig aanpasbare dashboards geven een intuïtief overzicht van de ervaringen en maken direct inzichtelijk welke verbeteracties de meeste impact hebben. Geen aannames meer, maar betrouwbaar inzicht.
DASHBOARD
Realtime resultaten en inzichten
Onze volledig aanpasbare dashboards geven een intuïtief overzicht van de ervaringen en maken direct inzichtelijk welke verbeteracties de meeste impact hebben. Geen aannames meer, maar betrouwbaar inzicht.
SCOPE
Een op maat gemaakte vragenlijst
Wat zijn je wensen en welke doelen wil je bereiken? Samen bepalen we waar de belangrijkste klantcontactmomenten liggen en hoe de organisatie de feedback kan benutten in verbeteracties.
SCOPE
Een op maat gemaakte vragenlijst
Wat zijn je wensen en welke doelen wil je bereiken? Samen bepalen we waar de belangrijkste klantcontactmomenten liggen en hoe de organisatie de feedback kan benutten in verbeteracties.
VERZAMEL
Zet detractors om naar passives
en passives naar promoters
Je weet nu waar de spreekwoordelijke schoen wringt. Door het inzetten van acties en het bijsturen op basis van de effecten, help je de organisatie klantgerichter te werken en van ‘tevreden’ klanten enthousiaste promotors te maken.
VERZAMEL
Zet detractors om naar passives
en passives naar promoters
Je weet nu waar de spreekwoordelijke schoen wringt. Door het inzetten van acties en het bijsturen op basis van de effecten, help je de organisatie klantgerichter te werken en van ‘tevreden’ klanten enthousiaste promotors te maken.
IMPACTMATRIX
Focus op wat de klant écht belangrijk vindt
Door de waardering van de klant voor een proces of functie in de organisatie af te zetten tegen het belang dat hij/zij daaraan hecht, weet je direct wat als eerste aangepakt dient te worden.
IMPACTMATRIX
Focus op wat de klant écht belangrijk vindt
Door de waardering van de klant voor een proces of functie in de organisatie af te zetten tegen het belang dat hij/zij daaraan hecht, weet je direct wat als eerste aangepakt dient te worden.
Intuïtieve feedback software
schaalbaar en veilig in de cloud
Feedback van klanten analyseren vraagt om een intuïtieve en aantoonbaar veilige omgeving. Dat begrijpen wij als geen ander.
Intuïtieve feedback software. Schaalbaar en veilig in de cloud
Feedback van klanten analyseren vraagt om een intuïtieve en aantoonbaar veilige omgeving. Dat begrijpen wij als geen ander.
AVG
Met Viamet kies je voor een online oplossing die voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming van de Europese Unie.
Beveiliging
De beveiliging van onze data infrastructuur voldoet aan de eisen om de privacy en gegevens van jou, je klanten, je medewerkers en de organisatie te beschermen.
Koppeling
Dankzij een eenvoudige koppeling kan je uitnodigingen automatisch via het eigen CRM versturen en inzichten op interne systemen inlezen.
Support
Ons systeem kan veel. Vragen en verzoeken zijn daarom altijd welkom en nooit ‘lastig’. Onze supportmedewerkers staan voor je klaar!