Klanttevredenheid: belangrijk onderdeel van jouw succes
De klanttevredenheid is een belangrijk onderdeel van het succes van een organisatie. Tevreden klanten keren namelijk terug en kunnen jouw organisatie online of in hun omgeving aanbevelen bij anderen. Hoe je de klanttevredenheid het beste kunt toetsen? Dat is met een op maat gemaakt klanttevredenheidsonderzoek van Viamet.
Wij richten ons volledig op het ontwerpen en uitvoeren van een onderzoek onder jouw klanten en het werken met de resultaten. Wij brengen hiermee de verwachtingen en behoeftes van de klanten volledig in kaart. Je krijgt beter inzicht in de punten die goed gaan en aan welke punten je moet werken. Je kunt hierdoor optimaal verbeteren en groeien als bedrijf.
Klanttevredenheid: belangrijk onderdeel van jouw succes
De klanttevredenheid is een belangrijk onderdeel van het succes van een organisatie. Tevreden klanten keren namelijk terug en kunnen jouw organisatie online of in hun omgeving aanbevelen bij anderen. Hoe je de klanttevredenheid het beste kunt toetsen? Dat is met een op maat gemaakt klanttevredenheidsonderzoek van Viamet.
Wij richten ons volledig op het ontwerpen en uitvoeren van een onderzoek onder jouw klanten en het werken met de resultaten. Wij brengen hiermee de verwachtingen en behoeftes van de klanten volledig in kaart. Je krijgt beter inzicht in de punten die goed gaan en aan welke punten je moet werken. Je kunt hierdoor optimaal verbeteren en groeien als bedrijf.
Waarom klanttevredenheid belangrijk is
Klanttevredenheid bepaalt of een klant zal terugkeren of niet. Een hoge tevredenheid geeft een zeer grote kans op herhaalaankoop
Voordelen van onderzoek
Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.
Klanttevredenheid meten met op maat gemaakte vragenlijsten
De klanttevredenheid meten doen we aan de hand van een vragenlijst. Wij helpen je bij het opstellen van deze vragenlijst aan de hand van jouw vraagstukken en doelstellingen. Daarnaast adviseren we je graag over de frequentie waarin we de vragenlijst gaan versturen.
De resultaten presenteren we met duidelijk behapbare rapportages. Door continu feedback te verzamelen, zorgen we er voor dat je direct actie kunt ondernemen. Uiteraard is het ook raadzaam om de resultaten op hoger niveau te analyseren. Zo zie je direct welke verbeterpunten doorgevoerd moeten worden.
Demo over meten klanttevredenheid
Wil je meer weten over het meten van klanttevredenheid, onze werkwijze en wat dit voor jouw business kan betekenen? Vraag dan direct een gratis demo aan. Binnen een half uur vertellen we je meer over hoe jouw organisatie klantgerichter kan werken en hoe wij jou hierbij kunnen helpen. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat onze aanpak voor jou kan betekenen.
Voor meer informatie kun je ook contact met ons opnemen. Wij maken bijvoorbeeld graag een afspraak op jouw locatie om onze aanpak rustig te bespreken. Om een afspraak te maken of een vraag te stellen bereik je ons via de chat of contactpagina.
Klanttevredenheid meten met op maat gemaakte vragenlijsten
De klanttevredenheid meten doen we aan de hand van een vragenlijst. Wij helpen je bij het opstellen van deze vragenlijst aan de hand van jouw vraagstukken en doelstellingen. Daarnaast adviseren we je graag over de frequentie waarin we de vragenlijst gaan versturen.
De resultaten presenteren we met duidelijk behapbare rapportages. Door continu feedback te verzamelen, zorgen we er voor dat je direct actie kunt ondernemen. Uiteraard is het ook raadzaam om de resultaten op hoger niveau te analyseren. Zo zie je direct welke verbeterpunten doorgevoerd moeten worden.
Demo over meten klanttevredenheid
Wil je meer weten over het meten van klanttevredenheid, onze werkwijze en wat dit voor jouw business kan betekenen? Vraag dan direct een gratis demo aan. Binnen een half uur vertellen we je meer over hoe jouw organisatie klantgerichter kan werken en hoe wij jou hierbij kunnen helpen. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat onze aanpak voor jou kan betekenen.
Voor meer informatie kun je ook contact met ons opnemen. Wij maken bijvoorbeeld graag een afspraak op jouw locatie om onze aanpak rustig te bespreken. Om een afspraak te maken of een vraag te stellen bereik je ons via de chat of contactpagina.
Wat zeggen onze klanten
Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.
Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.
Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.