Klantfeedback: grote meerwaarde voor jouw bedrijf
Klantfeedback biedt een grote meerwaarde voor jouw bedrijf. Door de mening van jouw klanten, kun je namelijk blijven groeien en verbeteren. Je ontdekt aan de hand van de feedback onder andere hoe je klantgerichter kunt werken en jouw klanten nog enthousiaster en loyaler kunt maken.
Bij Viamet helpen we graag bij het verzamelen van klantfeedback. Wij voeren hiervoor een op maat gemaakt onderzoek uit. Door de scope van het onderzoek samen met jou vast te stellen, weten we zeker dat we de juiste inzichten generen waar jij én je team echt iets aan hebben.
Klantfeedback: grote meerwaarde voor jouw bedrijf
Klantfeedback biedt een grote meerwaarde voor jouw bedrijf. Door de mening van jouw klanten, kun je namelijk blijven groeien en verbeteren. Je ontdekt aan de hand van de feedback onder andere hoe je klantgerichter kunt werken en jouw klanten nog enthousiaster en loyaler kunt maken.
Bij Viamet helpen we graag bij het verzamelen van klantfeedback. Wij voeren hiervoor een op maat gemaakt onderzoek uit. Door de scope van het onderzoek samen met jou vast te stellen, weten we zeker dat we de juiste inzichten generen waar jij én je team echt iets aan hebben.
Voordelen van klantfeedback vragen
Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.
Voordelen van onderzoek
Om verwachtingen te overtreffen wil je eerst weten wat die verwachtingen zijn. Alleen zo krijg je resultaat.
Klantenfeedback vertalen in inzichten
Bij Viamet doen we meer dan alleen het onderzoek. Wij vertalen de klantenfeedback namelijk direct in werkbare, effectieve en concrete inzichten. Door de verbeterpunten meteen om te zetten in acties, kun jij nog sneller resultaat behalen.
Het scheelt jou bovendien een hoop tijd als je direct aan de gang kunt in plaats van eerst te moeten brainstormen over passende acties. Door met jou als partner samen te werken onderscheiden we ons van onze concurrenten én zorgen we er voor dat het klantenonderzoek extra waardevol wordt. Ons doel is om jou te ondersteunen met feedback en bruikbare adviezen.
Direct feedback van klanten krijgen?
Wil je direct feedback van klanten krijgen? Neem dan contact met ons op of kom langs op ons kantoor in Nieuwegein. Onder het genot van een kopje koffie horen we graag meer over jouw business, hoe klantfeedback jou verder kan ondersteunen en welke inzichten jou verder kunnen helpen.
Mocht je nieuwsgierig geworden zijn naar wat onze klantonderzoeken voor jouw organisatie kunnen betekenen, dan kun je een demo aanvragen. In een half uur vertellen we je alles wat je moet weten over welke aanpak jou verder helpt en geven we je direct een aantal praktische adviezen waardoor jij klantgerichter kunt werken.
Klantenfeedback vertalen in adviezen
Bij Viamet doen we iets meer dan alleen het onderzoek. Wij vertalen de klantenfeedback namelijk direct in werkbare, effectieve en concrete adviezen. Door de verbeterpunten meteen om te zetten in acties, kun jij nog sneller resultaat behalen.
Het scheelt jou bovendien een hoop tijd als je direct aan de gang kunt in plaats van eerst te moeten brainstormen over passende acties. Door met jou mee te denken onderscheiden we ons van andere adviesbureaus én zorgen we er voor dat het klantenonderzoek extra nuttig wordt. Ons doel is om jou te motiveren met eerlijke feedback en bruikbare adviezen.
Direct feedback van klanten krijgen?
Wil je direct feedback van klanten krijgen? Neem dan contact met ons op via de telefoon of kom langs op ons kantoor in Nieuwegein. Onder het genot van een kopje koffie vertellen we graag meer over ons, onze werkwijze en de mogelijke resultaten van ons onderzoek. Mocht je nieuwsgierig geworden zijn naar onze klantonderzoeken, dan kun je via de website ook een demo aanvragen. In een half uur vertellen we je alles wat je moet weten over ons en geven we je direct een aantal praktische adviezen waardoor jij klantgerichter kunt werken. Graag tot ziens bij Viamet.
Wat zeggen onze klanten
Door het inzicht van de NPS per klant te combineren met de financiële performance, konden wij een waardevolle link tussen de NPS en winstgevendheid van klanten leggen. Naar aanleiding van de uitslagen vind ik het altijd heel prettig om te sparren met mijn accountmanager van Viamet.
Viamet heeft ons geholpen om ons klanttevredenheidsonderzoek verder te optimaliseren. Met behulp van de overzichtelijke dashboards, filters en het ticketing systeem, kunnen we inzichten nog beter en makkelijker vertalen naar verbeteringen voor onze klanten.
Met het klantonderzoek en dashboard van Viamet, krijgen wij doorlopend waardevolle informatie om onze processen te optimaliseren en zo de klanttevredenheid te verhogen.
Met ons Customer Journey onderzoek meten wij continu de tevredenheid van onze klanten op onze processen. Op basis van de inzichten, die in het real-time dashboard naar voren kwamen, hebben wij acties ondernomen waarmee we de service voor onze klanten verder hebben verbeterd.
Het is fijn om een partner te hebben die niet alleen het onderzoek voor je uitvoert, maar ook actief meedenkt en helpt om het maximale uit de resultaten te halen.
Viamet levert niet zomaar een rapport af, maar denkt actief met ons mee om zoveel mogelijk waarde uit het medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek te halen.
Feedback van onze klanten wordt automatisch naar onze vestigingsleiders gestuurd, zodat het perfect opgevolgd kan worden. Overkoepelend hebben we concreet inzicht in welke actie we per regio moeten uitvoeren om onze NPS verder te verbeteren.